Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 12:46:18 MET DST

Grisza wrote:

> Nie wszystkie plyty dzialaja poprawnie bez bateryjki, wiec
> uogolnianie jest nie na miejscu - wiem, bo mialem okazje sie z taka
> jedna meczyc (jakis tani badziew)

A co na to producent plyty? Bo jest to nie watpliwie fenomen! Zeby plyta
glwona miala problemy ze stabilnoscia z powodu rozladowanej bateri. Moze
jakis zwarcie? Uskzodzenei plyty? Czarna magia?

> dzialania i jest tylko jedna kombinacja kart w slotach pci
> zapewniajaca poprawne dzialanie :)

To jak w koncu? Widziales komputer co by mial problem ze stabilnoscia na
domyslnych ustawieniach biosu czy nie?

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"