Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 13:36:58 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> A co na to producent plyty? Bo jest to nie watpliwie fenomen! Zeby plyta
> glwona miala problemy ze stabilnoscia z powodu rozladowanej bateri. Moze
> jakis zwarcie? Uskzodzenei plyty? Czarna magia?

producentem tej plyty byl PC-Chips, a to moze wiele tlumaczyc ;) Nie wydaje
mi sie zeby to bylo jakies zwarcie, bo nowa bateryjka "naprawila" komputer,
a stara nie powodowala zwarcia (troszeczke pradu jeszcze w niej bylo ;)

> To jak w koncu? Widziales komputer co by mial problem ze stabilnoscia na
> domyslnych ustawieniach biosu czy nie?

OK. Troche niedomowienie z mojej strony ;) Mialem na mysli "gola"
konfiguracje (plyta,procek,grafa,pamiec)

Pozdro
Grisza