Re: Ci±g³y reset kompa - pomocy!!!

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:27:28 MET DST

U¿ytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Dokladnie. Powinien dzialac poprawnie tylko na poczatku wyswietlic
> komunikat u ustawieniu domyslnych wartosci albo sam wejdzie do setup'a
> biosu.

Nie wszystkie plyty dzialaja poprawnie bez bateryjki, wiec uogolnianie jest
nie na miejscu - wiem, bo mialem okazje sie z taka jedna meczyc (jakis tani
badziew)

> To, ze tak powiem nie masz wtedy wiedze by wyciagac wnioski co do braku
> stabilnosci komputera z powodu rozladowanej bateri... No i nie spotkales
> sie z problemem Abit kt7/a + Tuner + HPT + Live czyli malym zestawem
> sadomaso :)

tak ? a co powiesz na abit be6-2 + hpt + aver + live + siec ? Znam zestawy
sadomaso od Abita z autopsji (udalo mi sie to zmusic do dzialania i jest
tylko jedna kombinacja kart w slotach pci zapewniajaca poprawne dzialanie :)

Pozdro
Grisza