Vancuver II - wrazenia

Autor: Waldeusz (usun_woczko_at_bph.onet.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 00:28:48 MET DST

Witam
Dysk odebralem dzisiaj, poniewaz jeden z grupowiczow byl ciekawy to pisze

Plyta MSI KT333 ARU
Athlon XP 1700 Palomino
Dysk podpiety do Promise Raid ATA-133 - tryb 1+0 - oddzielna tasma 2 kanal
System Win XP i masa poinstalowanego smiecia ;)

Wyniki testu GXP180 (60 GB)
HD Tach - sredni odczyt 45038
                   sredni zapis 25952
Sandra - 33423
(Partycja NTFS)

Wrazenia "organoleptyczne" ;) i porownanie do IBM GXP60
HD Tach - sr. odczyt 31824
Sandra - 23423
(Partycja NTFS)

Dysk jest cichutki ..... po przylozeniu ucha slychac cichy szmer silnika
praca glowic to delikatny chrobocik ...... zreszta IMB podaje halas jako
26-28dB

GXP - 60 ..... wyraznie slysze gwizd pracujacego silnika
glowice tluka sie przynajmniej 3 razy glosniej

Jesli chodzi o temperature to jest zblizona na obu dyskach
sa poprostu "letnie" - nie mam w tej chwili termometru pod reka

Acha oba dyski nowe - wiec nie ma mowy o jakims rozklekotaniu na skutek
czasu pracy

Niestety musialem dzis oddac Baracude V wiec nie skonfrontuje jej z IBM-em
:(

To tyle jesli chodzi o pierwsze wrazenia z Vancuver II
za chwile przewale ghostem system i pobawie sie dalej
ale mam wrazenie ze bede zadowolony z tych dyskow - (3 lata gwarancji)
Ps.
niedawno jeden GXP-60 padl mi po 4 latach tluczenia
 - nabylem dokladnie taki sam na wyprzedazy

Pozdrawiam
Waldeusz