Re: rozlaczajacy sie modem

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:37:12 MET DST

Użytkownik "Kaja" <kokosowa_at_BEZSPAMU.op.pl> napisał w wiadomości

> A w opcjach internetowych-połączenia nie masz przypadkiem zaznaczone,żeby
> modem rozłączał się po iluś tam minutach?

Nie. Poza tym nie rozłącza się w równych odstępach czasu. Generalnie zmienia
się to jak w kalejdoskopie. Raz od razu po połączeniu, innym razem potrafi
"wytrzymać" parenaście minut.
Zawsze miałem ustawiony modem defaultowo i nie było żadnych problemów, aż
wprowadzili ten dostęp komutowany-wtedy się zaczęło:-(
PS.Jakiego modemu używasz? Może zmienie swój:-)