Re: LCD 15" vs CRT 17"

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 23:54:02 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> trzeba przyznac ze LCD nie sa tak jasne jak CRT.

Hmm, polecam przyjrzeć się Magowi LT565-jasność od prawie zupełnego
wygaszenia do imponujących efektów(w porównaniu do innych LCD w tej cenie).

Ale czy jest to dla Ciebie
> wystarczajaca jasnosc to musialbyc sam ocenic, a nie polegac na czyims
> zdaniu.

No właśnie. Wiele razy spotkałem się z opiniami o dobrej jasności monitora,
który mnie interesował (sprytny sprzedawca), ale najlepiej samemu sprawdzić.
Aspekt oglądania filmów też mnie interesuje(chcę kupić), bo pozwala
sprawdzić w/w parametr(i kontrast). Zauważyłem, że parametry podane przez
producenta nie zawsze odpowiadają rzeczywistości (to akurat może nie jest
odkrywcza teoria, ale warta uwagi).

--
Pozdr
ArturN