Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:46:07 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 16 Apr 2003 17:12:50 +0200, marco wrote:
> [...]
>
> Nie znam płyty, która tak reaguje. Żadnej. Ciekawi mnie to.

ok - rozumiem - z ciekawości - dodam, że była to płyta z czasów
Intela 300 Mhz i bateryjka wyczerpała się naturalnie, bo płytka miała
jakieś 4 latka (pewnie nawet więcej) i NA PRAWDĘ po wymianie
baterii restartowanie komputera się skończyło, ale zanim do tego
doszedłem to hoho :-) Wymieniałem po kolei wszystko -
łącznie z zasilaczem, a wystarczyło poświęcić pół minuty.

> Jestem wyluzowany. Nie widzę związku między baterią a stabilną pracą, i
> usiłuje się przekonać, czy takowy istnieje. Moim zdaniem nie, ale zdaje
> się że są i inne przekonania, więc sobie dyskutujemy...

Ja też nie bardzo widzę, a jednak.