Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 17:46:24 MET DST

On Wed, 16 Apr 2003 17:12:50 +0200, marco wrote:
[...]
> nie wiem - jakaś stara pod Intela, ale dalej nie kumam
> jakie to ma znaczenie dla całości sprawy - czy to oznacza, że
> jakbym pamiętam, że to był model XX-XXXX-XXX to
> tylko ten model tak reaguje?

Nie znam płyty, która tak reaguje. Żadnej. Ciekawi mnie to.

> Przecież takich płyt może być
> kilkaset i co z tego? Większość z nas się i tak o tym nie przekona
> bo zmieniamy płyty zanim bateryjka zdąży się wyczerpać.
> A pan Robert S. sobie teraz weźmie nową bateryjkę za 5 zł
> lub pożyczy za darmo i się dowie, czy trzeba wymieniać
> kondensatorki czy nie. Ludzie - WIĘCEJ LUZU!

Jestem wyluzowany. Nie widzę związku między baterią a stabilną pracą, i
usiłuje się przekonać, czy takowy istnieje. Moim zdaniem nie, ale zdaje
się że są i inne przekonania, więc sobie dyskutujemy...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!