Odp: Identyfikacja pamięci

Autor: gizmo (gizmo_at_g.g)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 21:11:08 MET DST

Użytkownik Max <madmax98_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b737f6$sp9$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Cześć
>
> Jak bez rozbierania komputera ( zaplombowany , gwarancja na 2 lata)
> sprawdzić, jakiego producenta pamięć została do niego wstawiona ?
> Zamawiałem 256 MB DDR Kingston ( i tak jest na gwarancji ). Sandra
pokazuje
> tylko tekst typy: DIM synch... 256/72 ?
>
> Czyżby wstawili mi jakiegoś noname ? Czy też pod XP Sandra dla Kingstonów
> taki opis zwraca ?
>
> Pozdrawiam
> Piotrek

Najprościej bedzie jak zainstalujesz sobie program o nazwie AIDA najlepiej
najnowsza wersje ja znalazem go na Chipie cd i byl tez w Komputer swiecie
ekspercie zobacz u nich na stonach bo jest darmowy i dodatkowo po polsku a
umnie pokazywal wszystko nazwe producenta kosci i przepustowosc kosci wogole
to chyba najlepszy program tego typu. Gwarantuje ze lepszy od Sandry sam sie
przesiadlem zainstaluj i sprawdz.