Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 18:52:30 MET DST

fishaa wrote:

> Hmm.. moze ciekawi mnie to iz po przesiadce na tego gf4 moj slaby
> codegen uciagnal to bez problemu

a) bo GF4 Ti sporo ciagnie

b) miales lepszy egzeplarz zasilacza

> - to jest 1 zdziwienie, 2 ze z tego wynikaloby przy obecnych
> konfiguracjach sprzetu i sprzedawanych obudowach iz jest to zjawisko
> NORMALNE - po 2-3 dniach pada zasilacz - a tak sie nie dzieje -

a) najpopularniejsze konfiguracje to w miare mocny procek P4 2GHz/XP2000+
i kiepska grafika (czar GF4 MX)

b) przy mocniejszych zazwyczaj jednak ludzie kupuj conajmniej Huntkey

c) jak sie trafi na lepszy egzeplarz to i kiepski zasialcz to troche
pociagnie.

d) padniete zasilacze to dosc czesty widok :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"