Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: DjAvX (nokiamstr_at_WYWALTOtlen.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 00:04:23 MET DST

> Nie zabardzo moge zrozumiec czego od nas oczekujesz? Ze Ci cos
wyczarujemy
> czy co? Wstaw tam pozadny zasilacz Enlight/Chieftec bo tanie
zasilacze
> poprostu nie sa w stanie pociagnac ta konfiguracje, a jak bys
jeszcze nie
> widzial to tanie zasilacz maja to do siebie ze dlugo nie
zyja...
I tu sie mylisz. Wszystko zalezy naco sie trafi i jakie warunki
panuja w gniazdku (przepiecia etc)... Moj Engliht 300W ktory
mialem razem z obudowa poszedl z dymem po kilku miesiacach
uzytkowania... kolejny byl codegen i on chodzil swietnie 2-3lata
dopoki nie zauwazylem ze napiecia jego sa jakies slabe
niezaleznie czy obciazony czy nie, teraz mam od tygodnia FEELa
300W i zobaczymy jak mu pojdzie. Dodam tylko ze moj komputer
chodzi praktycznie 24/7 mam 2 dodatkowe wiatraki 12V /2HDD/ FDD/
CDR/ CDRW/ GF4MX/ SBLIVE/ sieciowka, do tego zasilany z USB
switch na monitor.