Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 18:29:10 MET DST

Krzysiek Szczepanek <silverman_at_go2.pl> wrote:

>Nie zabardzo moge zrozumiec czego od nas oczekujesz? Ze Ci cos wyczarujemy
>czy co? Wstaw tam pozadny zasilacz Enlight/Chieftec bo tanie zasilacze
>poprostu nie sa w stanie pociagnac ta konfiguracje, a jak bys jeszcze nie
>widzial to tanie zasilacz maja to do siebie ze dlugo nie zyja...
Hmm.. moze ciekawi mnie to iz po przesiadce na tego gf4 moj slaby
codegen uciagnal to bez problemu - to jest 1 zdziwienie, 2 ze z tego
wynikaloby przy obecnych konfiguracjach sprzetu i sprzedawanych
obudowach iz jest to zjawisko NORMALNE - po 2-3 dniach pada zasilacz -
a tak sie nie dzieje - dlatego chcialem tutaj podzielic sie z tym
problemem.

pozdrawiam

pzdr. fishaa

--