Re: kupowanie na allegro

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 18:28:00 MET DST

Użytkownik "Bartek" <bszspox_at_wp.pl> napisał

> Dzieki za odpowiedzi, jednak kupie sobie firmowego radka sapphire w
> komputroniku, ten na allegro jest "firmy" mint.

No wlasnie, "firmy". To tez sapphire, co widac po wygladzie karty czy plytce
ze sterami. Patrzac na komentarze gosc sprzedaje duzo i czesto, osob
niezadowolonych niewiele. Jak dla mnie takie samo ryzyko jak i kupowanie w
komputroniku czy innym sklepie z wlasna strona.

> A oto ankieta jaka
> przeprowadzilem po sklepach komputerowych u siebie w miescie:
> Pytanie: "Są jakies radeony 9100 z 64mb pamieci?"
> sklep a: "Nie ma, przeciez radeony 9100 juz dawno wycofali ze sprzedazy"
> sklep b: "Nie, ale teraz mamy znizke na 9000 i 9700"
> sklep c: są tylko znakomitej firmy mint - 380zl (na zamowienie) :|
> sklep d: "Nie robia radeonow9100 z 64mb pamieci, tylko ze 128mb"

Rzadko uslyszysz tylko "niestety nie mamy", najczesciej ze "ale jest to i
to, co jest przeciez lepsze". I pewnie niejedna osoba da sobie wcisnac badz
co. A jesli ktos wie ze wciskaja bzdury, to mozna sie przy okazji posmiac :)

pzdr