Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 17:12:50 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 16 Apr 2003 16:59:50 +0200, marco wrote:
>
> [...]
>
> No, to jeszcze dodaj, jaka to była płyta... ;)

nie wiem - jakaś stara pod Intela, ale dalej nie kumam
jakie to ma znaczenie dla całości sprawy - czy to oznacza, że
jakbym pamiętam, że to był model XX-XXXX-XXX to
tylko ten model tak reaguje? Przecież takich płyt może być
kilkaset i co z tego? Większość z nas się i tak o tym nie przekona
bo zmieniamy płyty zanim bateryjka zdąży się wyczerpać.
A pan Robert S. sobie teraz weźmie nową bateryjkę za 5 zł
lub pożyczy za darmo i się dowie, czy trzeba wymieniać
kondensatorki czy nie. Ludzie - WIĘCEJ LUZU!