Re: ASRock K7S8X?

Autor: Chichotek (podhalan_at_rechnet.waw.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 14:12:50 MET DST

Piotr Czerewko <petec_at_klub.chip.pl> z premedytacja zapewne w
news:3e9b2834$1_at_news.vogel.pl napisal(a):

> bzdury. co do fajczenia sie to od tego jest gwarancja. ja ta plyte
> eksploatuje intensywnie, proc jest na 1700+@2200+ i od chwili
> zainstalowania wina xp 0! zwisów. za to proponuje poczytac na grupie tej
> i p.r.g.k co ludzie mają z 'markowymi płytami' ;).
> asrock na bieżąco wypuszcza nowe biosy. ta plyta jest naprawde ok.
> polecam!
>

> pozdr,
> Piotrek

I ja bardzo sie ciesze ze masz wspanialy, wydajny i stabilny egzemplarz.
Zadna plyta nie jest doskonala i wszedzie sa z czyms problemy czy to markowa
czy nie markowa. Ja tez na swojej nie mam zadnych zwisow od wrzesnia 2002,
od kiedy kupilem.
PS: Nie odpowiedziales czy warto wydawac wiecej pieniedzy na Toyote czy
lepiej wydac mniej na Daewoo, przeciez obydwa jezdza, skrecaja, maja
swiatla, siedzenia, kierownice, pasy, silnik itd, ale jednak Toyota jest o
wiele drozsza...
Zreszta nie oczekuje odpowiedzi :P.

--
pozdrawiam, Chichotek