konfiguracja SCSI, skaner HP 4c/T

Autor: Piotr C. (piotr3_at_mabanana.com)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 04:18:38 MET DST

Witam,

Zainstalowałem kartę SCSI adaptec 2940/PCI. W jej biosie ustawiłem "HOST
terminator : disable". Podłączyłem skaner HP ScanJet4c/T, ustawiając
przełącznik "o/+" na "+" (włączony terminator).

Pytanie 1: czy skaner powinien się wykryć/wyświetlić przy bootowaniu
(podczas zgłaszania się kontrolera)?

Pytanie 2: (karta wykryła się i sama zainstalowała w win2k) czy skaner
powinien się wykryć w win2k (jest stary, nie-p2p, ale może powinien się
zgłosić jako "nieznane urządzenie scsi" czy coś takiego...

Pytanie 3: driver nie działa, tzn. po wybraniu pliku hpscan.inf nic się nie
wyświetla liście urządzeń.

Pytanie 4: co robić??? Dodam że ID urządzenia jest ok (próbowałem różne).
Oczywiście skaner włączony przed uruchomieniem kompa. Ktoś ma doświadczenia
z tym skanerem?

pozdrawiam