KT400 + GF4MX440 oraz Radeon9000pro - moje doswiadczenia

Autor: Marcin Atłas (leonardo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 04:23:19 MET DST

Na wstepie chcialbym przestrzec wszystkich przed zakupem plyty na KT400 wraz
z Radeonem 9000/9000pro.
Moj przypadek potwierdza wiele opini, ze te dwie rzeczy sie gryza.
We wszystkich grach 3D i testach 3D komputer wieszal mi sie po kilku
sekundach.
Nie pomogly tez najnowsze Via4in1 i ATIdrivers.
W 2D bylo OK.

Teraz wymienilem na GF4 MX440-8x i juz sie nie wiesza ale tez jest problem -
w XP wywala wszystkie gry po 10-15 minutach elegancko z powrotem do
windowsa.
Czy powinienem tez przestrzec wszystkich przed KT400 wogole?
Macie moze jakies sugestie?

konkretnie:
Epox 8k9a
Sparkle GF4 MX440-8x