Re: konfiguracja SCSI, skaner HP 4c/T

Autor: Qwerty (qwerty_at_BLOKADAANTYSPAMOWA.gwiazdy.net.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 21:30:03 MET DST

[ Ktoś przedstawiający się jako Piotr C. napisał: ]

>Witam,
>
>Zainstalowałem kartę SCSI adaptec 2940/PCI. W jej biosie ustawiłem "HOST
>terminator : disable". Podłączyłem skaner HP ScanJet4c/T, ustawiając
>przełącznik "o/+" na "+" (włączony terminator).
Wydaje mi się, że terminacja hosta powinna być ustawiona na "enable"

>Pytanie 1: czy skaner powinien się wykryć/wyświetlić przy bootowaniu
>(podczas zgłaszania się kontrolera)?
Jeśli jest włączony - to tak

>Pytanie 2: (karta wykryła się i sama zainstalowała w win2k) czy skaner
>powinien się wykryć w win2k (jest stary, nie-p2p, ale może powinien się
>zgłosić jako "nieznane urządzenie scsi" czy coś takiego...
O ile dobrze pamiętam, to najpierw należy zainstalować driver przy odłączonym
skanerze a potem wyłączyć kompa, podłączyć i włączyć skaner i uruchomić kompa.

>Pytanie 3: driver nie działa, tzn. po wybraniu pliku hpscan.inf nic się nie
>wyświetla liście urządzeń.
A nie uruchamia się instalecję jego przez jakić .exe?

>Pytanie 4: co robić??? Dodam że ID urządzenia jest ok (próbowałem różne).
>Oczywiście skaner włączony przed uruchomieniem kompa. Ktoś ma doświadczenia
>z tym skanerem?

Hp4c mam i bardzo sobie chwalę, jednak zanim stałem się szczęśliwym
użytkownikiem - musiałem go naprawić, miał jakąś typową usterkę związaną z
obsługą magistrali SCSI po stronie skanera. Znalazłem fachowca, który znał myk,
dzięki któremu potrafi naprawić za 75zł skaner, którego naprawę serwis HP
wyceniał na grube setki zł. W razie czego służę namiarami (Glilwice).

--
Pozdrowienia, Qwerty
qwerty_at_gwiazdy.net.pl<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>GG#182362