Re: P III - problem

Autor: pieczara (pieczara_at_space.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 02:00:39 MET DST

"pieczara" <pieczara_at_space.pl> wrote in message
> Witam!
> Kurcze, bylo za dobrze i chcialem by bylo jeszcze lepiej. Przy
przeprowadzce
> do nowej obudowy postanowilem wyczyscic wnetrze kompa. No i cos mi do lba
> strzelilo by zdjac radiator z procka i przeczyscic. Wyczyscilem radiator i
> procesor z pozostalosci starych smieci. Nalozylem nowej bialej pasty
> zalozylem radiator i wicherek i zaczely sie powazne problemy bo moj PIII
733
> osiaga temeperature ponad 65 stopni przy uzyciu 100%. Czy moglem cos
> [...]

Przeprowadzilem male testy.
Temeperatura rosnie nawet do 75 stopni tylko w momencie 100% uzycia
procesora i to tak po kilku sekundach. Kiedy wylacze moj program do
zajmowania procka (badania GRID) temperatura szybko amleje do okolic 34
stopni.
Sprobowalem nagrzac tak procesor i szybko sciagnolem cooler, okazalo sie ze
radiator i procesor nie sa wcale gorace.
Pomozcie jak roziwazac ten rpblem. Czy moze to byc wina jakiegos czujnika.
Plyta glowna Asus CUV4x (socket 370)

pozdr
pieczara