Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 18:32:30 MET DST

    Nie strasz

     ostanio wymieniał Mati tu masz jego adres.prowadziłem z nim
korespondencjęna ten temat tu masz jego adres ,jak mi pisasł to w sumie
dość proste lutowanie ,problem raczej z dobraniem wielkości kondensatorów bo
mogą być jedynie problemy z estetyką. tu masz jego adres chyba się nie
obrazi ,żę Ci go dałem
<mateuszkochan_at_wp.pl /Mati/ .Jestem tym zainteresowany bo mam też tą
płytę ale na razie kondensatory mam dobre a płyta już ma drugi rok może
trafiłęm dobrze.Nie wiem czy to prawda ale szłyszałem ,że przyczyną wysiadki
kondensatorów ,opróćz tego że mają wadliwą izolację ,jest niewłaśiwe
chłodzenie procesora ??

JanuszHor