Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: batafuko_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 16 Apr 2003 - 08:50:58 MET DST

To niesamowite, co tu piszecie. Tak sie sklada, ze tez posiadam ta samo plyte i
ten sam procek, czyli celeron 900. Mam ten sam problem - resetujacy sie komp
zaraz po starcie windy, natomiast w dosie dziala ok. Okazalo sie, ze zmienilem
czestotliwosc proca ze 100 na 66 i teraz dziala stabilnie na 9x66=600. Wlasnie
dzisiaj mialem isc z prockiem do reklamacji, ale skoro piszecie, ze to wina
plyty i jej kondesatorow, to jestem w kropce, bo moja plyta juz nie jest na
gwarancji...