Re: Radeon 9100 i podnoszenie FSB

Autor: Froff (froff_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 12:59:02 MET DST

> Ja tam sie na podkrecaniu kompletnie nie znam. Ale...
> Ostatnio kupilem nowy komputer. Plyta glowna, to ASUS A7N8X Deluxe.
> Procesor, to Athlon 1,7GHz. Czy gdy ustawiam czestotliwosc dzialania
> procesora na 200MHz, to czynie to poprzez podniesienie czestotliwosci FSB?
> Bo jesli tak, to u nie R9100 Minta (czyli Sapphire'a) dziala bez problemow
> (dodatkowo podciagnalem go maksymalnie jak sie dalo w PowerStripie - chyba
> 325/300) - co prawda dzialalo to okolo 2 godzin - potem wrocilem do
ustawien
> domyslnych.

No proszę!
A u mnie po przestawieniu na 166MHz takiego samego procesora w podobnej
płycie
(bez Deluxe) i z taką samą kartą graf(!)
komputer co drugi raz nie wstaje z powodu karty graficznej, a jak już
wstanie do w Wolfensteinie zara się zawiesi :-(
Co ciekawe 200MHz to "niepoprawna" czętotliwość z powodu podniesienia
taktowania PCI (i chyba AGP też ale może się mylę) a 166MHz to jak
najbardziej dobra częstotliwość - do procesorów bodajże od 2700+ w górę.