Re: Radeon 9100 i podnoszenie FSB

Autor: Maciej Loret (maciej.loret_at_plusnet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 12:28:11 MET DST

Witam.

> ja mam saphire 9100 i ecsa k7s5a na 147 i dziala bez problemu na 150 tez
ale
> tylko na win 98 bo niestety w2k i xp na dluzsza mete nie wytrzymuje i po
> kilku dniach sypie bluscreeny

Ja tam sie na podkrecaniu kompletnie nie znam. Ale...
Ostatnio kupilem nowy komputer. Plyta glowna, to ASUS A7N8X Deluxe.
Procesor, to Athlon 1,7GHz. Czy gdy ustawiam czestotliwosc dzialania
procesora na 200MHz, to czynie to poprzez podniesienie czestotliwosci FSB?
Bo jesli tak, to u nie R9100 Minta (czyli Sapphire'a) dziala bez problemow
(dodatkowo podciagnalem go maksymalnie jak sie dalo w PowerStripie - chyba
325/300) - co prawda dzialalo to okolo 2 godzin - potem wrocilem do ustawien
domyslnych.

Pozdrawiam,
Maciej Loret
maciej.loret_at_plusnet.pl