Re: Radeon 9100 i podnoszenie FSB

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 13:09:02 MET DST

| A u mnie po przestawieniu na 166MHz takiego samego procesora w podobnej
| płycie
| (bez Deluxe) i z taką samą kartą graf(!)
| komputer co drugi raz nie wstaje z powodu karty graficznej, a jak już
| wstanie do w Wolfensteinie zara się zawiesi :-(
| Co ciekawe 200MHz to "niepoprawna" czętotliwość z powodu podniesienia
| taktowania PCI (i chyba AGP też ale może się mylę) a 166MHz to jak
| najbardziej dobra częstotliwość - do procesorów bodajże od 2700+ w górę.

poczytaj intrukcje do swojej plyty - PCI ma zawsze 33Mhz a agp mozna
regulowac - jezeli nic nie zmieniales (nie wiesz o tym wiec nie zmieniales)
to masz ustawione na 66Mhz - wiec raczej nie przez grafike masz problemy

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --