Re: DVI-jak duza poprawa?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 11:41:30 MET DST

In article <b7gj3j$re1$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, ArturN wrote:

> muszę wpłacić zaliczkę(co mogę zrozumieć), ale nie mogę w żaden sposób pojąć
> tego, że MUSZĘ potem ten monitor kupić bez względu na to czy będzie miał bad
> pixele czy też nie!!!Oczywiście z martwymi pikselami będzie to troche
> taniej, ale jednak muszę!

Nie kupuj u tych cwaniaczków. Chcą Cię oszukać. Nie na tym polega
działalność sklepu, że cwaniak pośredniczy między Tobą i jakąś hurtownią w
momencie, gdy ma już na 100% zapewniony zbyt towaru, a całe ryzyko ponosi
wyłącznie kupujący. Kij w oko takim spryciarzom.

> Dlaczego?Bo PAN nie chce zostać z tym monitorem na
> sklepie!Odechciało mi się tam kupować ten monitor. Zastanawiam się, czy
> czasem nie zamówić w Komputroniku-po dostawie mam 3 dni robocze, aby zwrócić
> sprzęt,

Masz 10 dni, a nie 3. I to nie od chwili zakupu, ale od momentu, kiedy
sprzedawca poinformuje Cię, że masz te 10 dni na zwrot.

> więc mam czas na testy i dokładne przyglądnięcie się. Ale mam obawy
> przed kupowaniem przez internet.

I słusznie. Mogę Ci powiedzieć, w których sklepach zostaniesz wyrolowany:
www.monitor.pl, www.astrada.pl, www.hardwax.pl. Tam na pewno, z góry
zadeklarowali, że mnie oleją, jak będę chciał zwrócić monitor. Nie wiem jak
u innych handlarzy wysyłkowych, po nieprzyjemnych kontaktach z powyższymi
zrezygnowałem z zakupu przez internet. Tym bardziej, że ceny w "zwykłych"
sklepach były właściwie takie same, a czasem niższe.

Paweł