Re: DVI-jak duza poprawa?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 00:59:46 MET DST

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości
> In article <b7gj3j$re1$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, ArturN wrote:
>
> Nie kupuj u tych cwaniaczków. Chcą Cię oszukać. Nie na tym polega
> działalność sklepu, że cwaniak pośredniczy między Tobą i jakąś hurtownią w
> momencie, gdy ma już na 100% zapewniony zbyt towaru, a całe ryzyko ponosi
> wyłącznie kupujący. Kij w oko takim spryciarzom.

Dlatego właśnie im podziękowałem:-)

> Masz 10 dni, a nie 3. I to nie od chwili zakupu, ale od momentu, kiedy
> sprzedawca poinformuje Cię, że masz te 10 dni na zwrot.

Na stronach Komputronika jest napisane, że do 3 dni roboczych po
rozpakowaniu, a nie rozpakowany-10 dni. To ich interpretacja...Ale napisali
też, że odsyłam przez tą samą firmę kurierską, którą oni przysyłają(no i
wtedy płacę). Wygląda nieźle.
Pewnie, że wolałbym kupić w siedzibie sklepu, ale gdzie ja znajdę takiego
NECa? Wszyscy sprowadzą, owszem, ale nie dla siebie tylko dla mnie-znowu
decyzja=zakup:-(

> I słusznie. Mogę Ci powiedzieć, w których sklepach zostaniesz wyrolowany:
> www.monitor.pl, www.astrada.pl, www.hardwax.pl.

Dzięki za "cynk":-) Choć decyzja o zakupie via internet bedzie naprawdę
ostatecznością.

--
Dzięki i pozdr
ArturN