Re: DVI-jak duza poprawa?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 11:22:19 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Co do czcionek skalowalnych: w rozdzielczości natywnej wyglą-
> dają one na panelu LCD według mnie nie gorzej, niż na dobrym
> monitorze CRT. Mogą wręcz wyglądać lepiej ze względu na nieco
> lepszą ostrość LCD zazwyczaj (choć wyraźniej przez to widać
> punktową strukturę mniejszych czcionek).

I tu widać zgodność z tym, o czym kiedyś czytałem-lepsze odwzorowanie
czcionek na LCD(szczególnie przez DVI!).
Co do wyboru monitora, to mam już swój typ-NEC 1560NX. Jeszcze tylko muszę
go gdzieś dorwać i sprawdzić te super opinie o nim. Wczoraj oglądałem
Belinee 101556(DVI, czas matrycy-35ms) i...porażka. Filmy-OK, ale test
smużenia(ze strony MAGa) wypadł już nieciekawie, a przewijanie tekstu strony
internetowej-skroll i wszystko sie zlewało:-(Podziękowałem. W tym
sklepie(Kraków) mogą też sprowadzić mi tego NECa,ale...No właśnie!Najpierw
muszę wpłacić zaliczkę(co mogę zrozumieć), ale nie mogę w żaden sposób pojąć
tego, że MUSZĘ potem ten monitor kupić bez względu na to czy będzie miał bad
pixele czy też nie!!!Oczywiście z martwymi pikselami będzie to troche
taniej, ale jednak muszę!Dlaczego?Bo PAN nie chce zostać z tym monitorem na
sklepie!Odechciało mi się tam kupować ten monitor. Zastanawiam się, czy
czasem nie zamówić w Komputroniku-po dostawie mam 3 dni robocze, aby zwrócić
sprzęt, więc mam czas na testy i dokładne przyglądnięcie się. Ale mam obawy
przed kupowaniem przez internet.

--
Pozdr
ArturN