Re: R8500 Problemow cd

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 20:25:08 MET DST

Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> Coś słabo masz go podkręconego. Kiedyś miałem C600_at_945.
> A jak wiadomo C800 ładnie się kręci, z jakiej masz serii ?

Czas ma ustawiony OK, ale czytam i piszę posty offline :-(
A Celka już dawno nie mam, poszedł do komputera siostry, serii nie pamiętam
ale był boxowy i do poprawnej pracy na FSB=133 wymagał nieznacznego
podniesienia napięcia. Działał też na FSB=140 MHz, następną dostępną na tej
płycie częstotliwością jest 150, ale na niej nie był stabilny.
Niewykluczone, że jeszcze spróbuję go tak ustawić, bo wymieniłem w tym
komputerze ostatnio pamięci (z 2*128 MB noname+Mosel na 1*256 MB Infineon
CAS2) i zasilacz (z L&C 235W na Enlighta 300W). Przypomniało mi się jeszcze,
że niestabilność tego GF na AGP=89 mogła wynikać z zaniżonego napięcia 3,3
V: u kolegi, u którego ta karta działała bez kombinowania, wynosiło według
wskazań w BIOSie 3,4 V, u mnie ok. 3,2.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl