Problem z SB 128 PCI :(

Autor: r k (rkosau_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 20:35:40 MET DST

Witam,

Znuzony dotychczasowymi mozliwosciami AC97, ktore mam na mojej plycie
Shuttle AK32, postanowilem wlozyc do swojego kompa SoundBlastera 128 PCI.

Radosc moja byla krotka (trwala jakies 2-3 sekundy po wlaczeniu kompa) - co
chwile z moich glosnikow wydobywa sie przerazliwy dzwiek (pisk). Towarzyszy
on przede wszystkim takim operacjom jak zamykanie okienek, czy uruchamianie
nowych programow... (mam Win XP)

Probowalem wielu rzeczy:
- wylaczenie w BIOSIE starego AC97
- wlaczanie wylaczanie poszczegolnych urzadzen w Managierze Sprzetu,
- instalowania roznych sterowników,
- przeinstalowywania karty do innego PCI

Wszystko wskazuje na to ze jest to problem z jakimis przerwaniami, choc w
informacji o poszczegolnych urzadzeniach o koflikcie urzadzen nie ma mowy :(

Stad moje pytanie - czy ktos z Was mial podobne problemy, badz przynajmniej
o nich slyszal i wie na dodatek jak sobie z tym cholerstwem poradzic???

Dziekuje uprzejmie i pozdrawiam serdecznie,

rk