pomóżcie !!!

Autor: komisarz123_at_buziaczek.pl
Data: Mon 14 Apr 2003 - 20:39:25 MET DST

Witam zapewne mojego wybawiciela :-)

Własnie wziełem się za unowocześnienie mojego kompa.
Pomóż mi; mam płytkę z Chipsetem VIA KT 133 i chcę wlaśnie pod to kupić kartę
graficzną oraz procesor. Procesor już wybrałem(Duron 1.2 Ghz, ale mam problem
z wyborem karty graficznej. Myślę nad jakimś GForcem. Doradż mi cos co
zaspokoji moje wymagania. Wiesz chciałbym żeby byla to dobra karta, ale trochę
stara, gdyz mam zamiar kupic nowy komputer i zrobić sobie sieć. A więc karta ta
musi być wsam raz pod te aktualne gry GTA 3(niemyśle o całkiem nowych).

Pozdrowiam i odrazu dziękuję za pomoc.