Re: drukarka atramentowa do zdjęć

Autor: Klaudiusz (fatla_at_nospam.poczta.fm)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 17:17:55 MET DST

> Jaką drukarke atramentową byście zaproponowali, aby czynić z niej piękne
> zdjęcia i fotografie, lepsze niż to czynią w punktach fotograficznych.

Jesli to maja byc wydruki do formatu A4 to zapomnij o druku. Taniej niz
dobry lab cyfrowy Ci nie wyjdzie, a zanim skalibrujesz tor monitor ->
drukarka to zmarnujesz z ryze papieru oraz ze 3 pojemniki z tuszem. Mam HP
DJ970Cxi i drukuje w wyjatkowych wypadkach (jak cos na gwalt jest
potrzebne), ale jesli koniecznie chcesz miec wydruki SUPER to tylko drukarka
termosublimacyjna.

Klaudiusz