epox 8rda+ czy abit nf7-s? opinie posiadaczy abita pliz :)

Autor: tantaloc (tantaloc_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 17:20:00 MET DST

Witam
pytanie krótkie: chce kupic szybko plyte na nforce 2 i wybralem jak w
temacie :) wlasciwie to jestem zwolennikiem epoxow ale w przypadku abitu kusi
mnie troche bogatsze wyposazenie.. warto dac te 50 zl wiecej w przypadku
abita ..?

Czy ktos ma ta plyte (ABIT) i moglby podzielic sie opinia na jej temat? jak
chodzi (bo czytalem na http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/132 ze
niestabilnie (nawet bez o/c) bo kiepskie chlodzenie) i czy nie ma z nia
problemów?

Co do epoxa to ciekawi mnie jakosc dzwieku (ofkors chodzi mi o 8rda+ z APU
nvidii) bo chcialbym uzywac tego ukladu jako karty dzwiekowej (mam live
starego).

dzieki za opinie, bo zakupu chcialbym dokonac przed swietami :) bo mam kupca
na stary sprzet. to informacja dla tych ktorzy radza poczekac na 8rda3+ :)))).