Re: Fujitsu 40 GB i podkręcona szyna PCI

Autor: Slawek (slawek2_at_post.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 19:41:35 MET DST

Użytkownik "żuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:0a1h9voi63964glbh8lkrma4ttvhs32ti3_at_4ax.com...
> Witam.
>
> Czy puszczał może ktoś dyski Fujitsu (a konkretnie to MPG3409AT, 40
> GB, olej) na nadtaktowanej szynie PCI? Moja płyta nie ma regulacji
> dzielnika PCI/FSB i nie wiem czy mi ten dysk wytrzyma PCI 42 MHz.
>
> --
> żuko / Shark von Cygnus
>
> Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB
> HDD 420MB Maxtor, Sound Blaster Pro 2.0

Jeśli mógłbym coś zasugerować to obawiam się że ten dysk może "nie
wytrzymać" nawet normalnej pracy po jakimś czasie, a tym bardziej na
podkręconej magistrali. Obym był złym prorokiem.
A wiem co mówię, po tym jakie dyski najczęściej odsyłamy do napraw
gwarancyjnych :-(.

Sławek