Zaraz cos mnie trafi...

Autor: wanepan_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 14 Apr 2003 - 07:49:00 MET DST

Nie moge podlaczyc radeona 9000 pro do tv...
podlaczylem kabelki - napewno sa dobre bo testowalem na innych urzadzeniach

driver ati pokazuje mi to swoje okienko z czterema roznymi monitorami ale nie
moge wlaczyc dodatkowego wyswietlacza...
w helpie pisze ze nalezy nacisnac guzik w lewym gornym rogu kazdego z
wyswietlaczy aby go uaktywnic ale u mnie nie da sie wlaczyc zadnego z tych
wyswietlaczy
"guzik" przy glownym monitorze jest wlaczony (ikonka wyglada jakby byla
nacisnieta) a pozostale nic... probowalem juz wszystkiego - przeinstalowalem
drivery, na nowo poslawilem windowsa i nic... dalej nie moge softwarowo wlaczec
tego cholernego tv...
co sie dzieje????