Dioda HDD

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 08:12:04 MET DST

 Witam.
Mama mały problem:
Kiedyś zachciało mi się rozebrać kompa na drobne kawałki, po złożeniu
wszytko było ok poza tym, że dioda HDD nigdy więcej się nie zaświeciła.
Wykluczam możliwość uszkodzenia diody lub kabelka, dodam jeszcze
podłączyłem wszystko zgodnie z instrukcją.
Moja płyta to soltek sl-67EV1.
Tak się zastanawiam, czy jest możliwe, że w instrukcji źle narysowali
schemat połączeń, czy może coś uszkodziłem?
Zależy mi na tym, bo zamierzam sprzedać tego kompa, no i było by dobrze
by był sprawny w 100%
A może ktoś miał kiedyś podobny problem?

Pozdro K.R.A.