Re: Zaraz cos mnie trafi...

Autor: Slawek J (slawektepsaNoSpam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 08:37:40 MET DST

Użytkownik <wanepan_at_poczta.onet.pl>
podlaczylem kabelki - napewno sa dobre bo testowalem na innych urzadzeniach

wiesz zalezy jakie to kabelki, do mojego radka 9100 dolaczyli tylko
przejsciowke z s-video-chinch i jak wpinalem sie zwyklym chinchem do
wejscia video w tv to tez mogila pomoglo dopiero wpiecie do tej przejsciowki
chincha zakonczonego z drugiej strony euro ,a na nvidii moglem normalnie
przez chinch video na tv sie wpinac na poczatku troche mnie to zbilo z
tropu
Slawek