Re: Dlaczego oni (Compaq) to robia???

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 00:37:22 MET DST

On Fri, 11 Apr 2003 09:19:33 +0200, "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl>
wrote:

>ostanio mialem na biurku 2 PC Compaq'a w ktorych byly plyty ECSa :-)))
Wszystko swietnie, ale nie porownuj ECSa w C. i tego sprzedawanego w
pudelkach z logo ECS. To zupelnie inne projekty (takze przez kogo
innego tworzone) i zupelnie inna jakosc produkcji.

>pracuje w firmie ktora handluje HP, IBM itd, serwisujemy ten badziew i nigdy
>nie kupilbym sobie takiego sprzetu. Wole dobrego skladaka!
Nie jestem jakim wielkim zwolennikiem C. - powiem wiecej z firmowych
rozwiazan podobaja mi sie bardziej inne marki, ale jesli juz cos sie u
mnie w firmie dzialo (ok 100 kompow marki C i troche notebookow C) to
na pewno (poza jednym przypadkiem Deskpro ENS AFAIR) nie byly to plyty
glowne. Rekordy bily kiedys dyski WD, potem dluuugo nic a pozniej
kilka przypadkow pamieci (Microny z nalepka C. - takie same mozna bylo
kupic na gieldzie duuuuzo taniej :-)

Nootebooki natomiast to szczyt braku wydajnosci + niejednokrotnie
jakies halasliwe twardziele :-( Nowe model braki nadrabiaja niezgorsza
stylistyka obudowy.

Pozdrawiam
GLide

PS. Kompy pracuja 24/24