Re: OPTi Plug-N-Play MPU-401 jakie jest jego zadanie?.

Autor: Maciek (macik02_at_o2.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 19:40:07 MET DST

Trafiłe¶ w 10. Płyte mam star± i całego kompa (niestety), też chyba z 5-6
letniego.
Faktycznie kiedy¶ kombinowałem ze sterownikami, (nawet ręcznie ustawiałem
przerwania), ale dałem sobie z tym spokój bo jestem troszkę słaby w te
klocki. To co? mówisz, że raczej nie ma rady, że zawiesza mi kompa jak
wł±czę tego MPU 401?. W sumie jako¶ do tej pory wytrzymałem bez tego
urz±dzenia. Z tego co zrozumiałem to nic istotnego. Je¶li tak, to wytrzymam
jeszcze troszkę. (Aż kupię lepszy sprzęt.)
Dzięki!
pzdr
Użytkownik "kaktusior" <kaktusior_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
wiecznie
> cos bylo nie tak, z tego co pamietam...albo widna miala zwiech albo za
> kazdym razem trzeba bylo inaczej wrzucac sterowniki ;) heh, stare dobre
> czasy.
>
> Pozdrawiam...
>
> PS. lubie sobie czasami popisac nie na temat, ale glowny watek ruszylem :D
>
> --
> Duron 1_at_1,1-ECS K7S5a-384 MB RAM DDR 266 Cl2
> GF2MX400-TV-SB Live 5.1-40 GB Seagate-CD-RW
> LED+FAN Modyfikacion :)) www.kaktusior.republika.pl
> Użytkownik "Maciek" <macik02_at_o2.pl> napisał w wiadomo¶ci

Konflikty/udostępnienia,