Problem z restartami

Autor: Dzordz (dzordz_at_op.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 16:58:51 MET DST

Kupilem sobie płytę MSI K7T266 Pro2 (MS - 6380) ver. 3 do tego Durona 600 i
258 DDR266. Posiadam takze zasilacz 230Wat, kartę sieciowa i Ati Rage IIC 4
MB. Problem polega na tym ze komputer sie ciagle restartuje samoczynnie.
Najczęściej robi to podczas wzmożonego wysiłku (ogladanie filmów, gierki),
ale potrafi takze zrestartowac sie normalnie podczas ogladanie stronek, badz
pisania na grupy. Wydaje mi sie, że spowodowane to jest tym, ze procesor za
bardzo sie męczy, lecz temperatura w biosie po takim niekontrolowanym
restarcie jest rzędu 30- 35 stopni - wiec ok. Ale zauwazyłem ze jak źle
montuje radiator, albo mało pasty daje to szybiej następuje restart. Tylko,
że procesor nie jest podkręcany. Ma normalny radiator i niezly wentylator.
Tylko że nie wiem co jest nie tak z tym, na początku podejrzewałem ze to
zasilacz. Procesor potrzebuje zasilania na Vcore 1,5 w biosie wskazuje
różnie od 1,44 do 1,47 - moze to przez to ?
A moze pamięć DDR jest zdupczona ?

Z góry dziękuje za pomoc

Dawid Szymczyk