Odp: ac97

Autor: oldfox (pogo_at_poczta.wprost.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 16:55:37 MET DST

> mam karte dzwiekowa na plycie,przy odtwarzaniu filmow,glos idzie bardzo
> cicho,nawet jak ustawie na maksa. czy da sie to jakos podglosic,zna ktos
> jakis program?

jeżlei masz używasz starego wzmacniacza (np Radmor) to nie obedzie się bez
dodatkowego małego pudełaczka :) , kóre wzmocni sygnał na wejściu do
wzmacniacza :)

koszotwało mnie to 20 zł, ale nie kupisz tego w sklepie , musi Ci to ktoś
zrobić
jeżeli problem dotyczy tylko filmów to jest to wina albo kodeka albo filmów
:)
pozdrawiam