Re: Denerwujaca sprawa: dyski i BIOS.

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 16:44:07 MET DST

In article <b7bdus$l2a$1_at_absinth.dialog.net.pl>, peterphk.no-fq-
spam_at_poczta.onet.pl says...

> A nie masz przypadkiem jakiegos dodatkowego kontrolera RAID ??? Bo wyglada
> na to, ze dyski sa podpiete do kanalow RAID a w BIOS'ie masz tylko
> standardowe kanaly IDE.
> W takiej konfiguracji pomoc moze tylko jakis bootmanager. Jezeli uzywasz
> winxp/2k wystarczy, ze dopiszesz do boot.ini (na dysku, z ktorego zawsze
> startujesz system) odpowiednie linie i przy starcie bedziesz mial do wyboru
> jaki system chcesz uruchomic.

Nic mi o RAID nie wiadomo.
Jesli to jest takie cos, ze dane zapisywane sa na 2 dyskach jednoczesnie
to napewno tego nie mam.

Juz wiem ze ten niebieski ekran na ktorym wykrywane sa dyski ma "366" w
nazwie.

Dalej nie wiem co robic.
k.