Re: CTX PR 711FL

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 11:33:59 MET DST

Przemek napisał(a):

> To ja wlasnie bardzo dlugo mu sie przygladalem i wszytko wydawalo mi sie ok.

Może obudowę oglądałeś :-D
PNMSP

A poważnie: takich rzeczy wychwycić się oczywiście nie da, ale nie zmienia to
faktu, że i tak monitor należy przed zakupem dokładnie objerzeć (ale nie
obudowę - chyba że on ma tylko ładnie wyglądać na półce ;) A sam widocznie
trafiłeś na kiepski egzemplarz, albo sprzedali Ci jakiś 'odrzut'.
W domu mam 3-letniego PR711F (przy tym pracuję) oraz 4-letniego PR710. Z żadnym
z nich nie było najmniejszych problemów (no... raz na ten drugi upadło z 1,5m
wiaderko z wodą i musiał odwiedzić serwis ;) Moi rodzice w pracy też używają
PR711F - zero problemów. Jedyny CTX z którym miałem drobny problem to 1569UA -
systematycznie co rok siadało w nim któreś odchylanie - ale dało się przeżyć :)

--
pozdrawiam,
Andrzej