Problem z zasilaczem, może z zasilaczem

Autor: m40a1 (promar1_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 23:53:16 MET DST

Czy przegrzanie się zasilacza może być powodem częstych restartów kompa? A
może jakieś zwarcie?
Mam nowy zasilacz Q-tech ( czy jakoś tak ) ma on dwa wentylatory, trochę
hałaśliwe, zamieniłem je na coolery Arctic Cooling z czujnikiem temp. od tej
pory komputer nie pracował dobrze winXp nie chciał się uruchomić- komp się
restartował. Gdy system się już uruchomił i pracowałem chwilę również
następował restart. Co może być tego przyczyną, ze starym zasilaczem też
komp się parę razy zrestartował w czasie pracy, ale sporadycznie.
Może to jakieś zabezpieczenie, ściągniesz plomby gwarancyjne przed upływem
okresu gwarancyjnego to ci sprzęt padnie :-)
Zamontowałem teraz stary zasilacz i jak na razie wszystko OK.
Niestety złośliwość rzeczy martwych nie zna granic :-(

Pozdr
m40