Re: IBM i strata partycji

Autor: Waldeusz (usun_woczko_at_bph.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 23:53:50 MET DST

Użytkownik "Abaku" <abaku_at_zsb.gliwice.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam
> Mam IBM ICL35 40GB 7200, generalnie jedyne klopoty jakie z nim mialem to z
> glupoty, kiedys zapomnialem przestawic zworki z MASTER (1 dysk) na MASTER
(z
> SLAVE) i wcielo partycje, pozniej kumpel podpinal dysk pod moja
nieobecnosc
> a zapomnialem mu o tym powiedziec i tez wcielo partycje, ale ostatnio
> chodzil w parze z BARACUDA 4 60 GB i wczoraj po poludniu komp zastartowal,
> przy rozpoznawaniu dyskow zamiast ich symboli wywalil jakis krzaczki,
> [...]

Nie lam sie :-) ... ironia losu ?
dzisiaj padl mi takiz sam GXP-60 .... zakupiony 1.03.1999 - niechlubna
partia Made in Hungary
... gwarancje mial na 3 lata ;) - ale trza przyznac swoje wypracowal

Zapuscilem test w Sandrze zeby porownac wydajnosc
z Barakuda V i juz sie po tescie nie podniosl - tzn. jest rozpoznawany
poprawnie
diagnozowany blad odczytu, fdisk partycje uczynil ale sformatowac juz sie
nie daje

 - tyla ze wczesniej juz zachowywac sie zaczal dziwnie (nietypowe odglosy
pracy)
wiec na wszelki wypadek mialem zrobiony obraz partycji :))

Zas co do twojego przypadku .... hmmm
ja mam kieszen na oddzielnym kanale kontrolera wiec trudno o konflikt ;)
A dyski glowne bzykaja na raidzie

Pozdrawiam
Waldeusz