Re: Problem z podlaczeniem nagrywarki

Autor: loli_pop (wykasujtololi_pop_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 18:51:40 MET DST

> ale jesli masz na nim systemi beda dwa to MUSI byc master
> chyba ze w biosie masz mozliwosc bootowania ze slave

> prosze bardzo w razie jakichs problemow jeszcze krzycz :)
>
> pozdrawiam
> JFK

No hmm ale jest taki problem, ze dyski sa bardzo stare
i nigdzie nie moglem sie dopatrzec gdzie sa te napisy.
Wiem ze powinny byc bo na CD sa podpisane.
I mam pytanko czy kolejnosc master/slave na cd romie
i dyskach twardych jest taka sama? Czyli jezeli po lewej
stronie od zasilania na CD jest master, to na twardym tez
bedzie master?

Dziekuje za pomoc.