Re: Problem z podlaczeniem nagrywarki

Autor: JFK (jfk_at_NO_SPAMokg.gdynia.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 19:39:50 MET DST

> No hmm ale jest taki problem, ze dyski sa bardzo stare
> i nigdzie nie moglem sie dopatrzec gdzie sa te napisy.
> Wiem ze powinny byc bo na CD sa podpisane.
> I mam pytanko czy kolejnosc master/slave na cd romie
> i dyskach twardych jest taka sama? Czyli jezeli po lewej
> stronie od zasilania na CD jest master, to na twardym tez
> bedzie master?
nawet na pewno nie
oczywiscie faretm mzoe sie tak zdazyc ale raczej bym na to nie liczyl
ale dosc latwo to sprawdzic
pusc dysk na pojedynczej tasmie sam
i mieszaj ze zwrokami
za kazdym razem po resecie
na liscie rozpaonawanego sprzetu lub w biosie
sprawdzaj jak jest podpiety (w dowch wypadkach bedzesz miec master -kiedy
bedzie master i kiedy bedzie cable select)
gorzej jesli tych mozliowsci masz wiecje niz trzy
czyli dysk ma np zworke slave present
albo inne takie wynalazki w starych modelach
wtedy szukaj wsparcia na stronach producenta
albo jeszce raz obejrzyj caly dysk
nie wierze ze na zadnej nalepce nie ma napisanej kolejnosci
pozdro
JFK