Re: Problem z podlaczeniem nagrywarki

Autor: JFK (jfk_at_NO_SPAMokg.gdynia.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 18:47:27 MET DST

> Tak chcialem zeby bylo, ale nie wiem jak ustawic zworki na dyskach
> IDE 1 IDE2
> | |
> |_________ |________
> | | | |
> HDD1 HDD2 CD1 CD2

hdd1 :master
niewiem jaki dysk ale skoro chodzi to najpewniej tak walsnie jest ustawiony
wiec nie musisz ruszac :)
hdd2: slave skoro sie burzy to pewnie teraz jest jako master
przeczytaj na dorze dysku badz na plastiku przy zworce na ktroej pozycji
jest (S)lave (byc moze -seagate np)slave jest brakiem zworek)
cd1(cdrw) ustaw jako (M)aster
cd2 (cd-rom) jako slave
i wtedy pospianj jak na shcemacie powyzej
musi pojsc
> Tak jest obecnie
> IDE 1 IDE2
> | |
> |_________ |________
> | | | |
> HDD1 wolny HDD2 CD1
> (nie siega do CD2)
>

> na HDD1 nie ma w ogole zworek, a na HDD jest ustawiona tak (zasilanie)
|
> : : : (kabel)
oooooo
kurde to sprawdz czy przypadkiem nie jest jako slave
bootowal sie bo jesli jest sam na kablu to looz
ale jesli masz na nim systemi beda dwa to MUSI byc master
chyba ze w biosie masz mozliwosc bootowania ze slave

> Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i dziekuje za pomoc.

prosze bardzo w razie jakichs problemow jeszcze krzycz :)

pozdrawiam
JFK