problem z zainstalowaniem karty sieciowej

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 18:11:28 MET DST

Mam kartę LinkSys Network Everywhere 10/100 v. 2 oraz płytę głównš MSI KT4V.
Po włożeniu karty w slot i odpaleniu systemu (XP profesional) nie widzę,
żeby paliły się diody z tyłu karty, nie zaleznie od tego czy jest włożony
kabel czy nie. Stšd nie mogę zainstalować sieci na komputerze. Co ciekawe
karta jest poprawnie wykrywana przez system. W czym może być problem?
Próbowałem już wyjmować jš i wkładać (w ten sam slot), ale nic nie pomogło.
Czy może to być wina gniazda. Nie próbowałem w innych, bo musiałbym
powyrywać zaœlepki z tyłu obudowy, a to komputer brata i nie chce mu tam
zostawiać dziur.

z góry dziękuję za wszelkie sugestie