Re: przegrywanie p³yt audio

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 17:47:12 MET DST

U¿ytkownik "Marcin" <marcell21_at_interia.pl> napisa³

> Mam podobny problem na LG 40x12x40
> Na pocz±tku wszystko spox - jakie¶ dwa miesi±ce a potem ka¿da p³yta
nagrana
> audio albo trzeszczy albo wogóle nie jest odtwarzana > sprawdza³em na
ró¿nym
> sprzêcie. Kombinowa³em te¿ z prêdko¶ci± i co ciekawe p³yta nagrana na
CD-RW
> x12 jest odtwarzana (testowa³em na radio SEATA - ten ostatni przypadek) a
> taka sama nagrana z t± sam± prêdko¶ci± na CD-R nie mo¿e zostaæ ods³uchana.
> Wiêc to chyba wina jakiego¶ tam wyexploatowania sprzêtu. Nawet winda
> reinstalowana by³a (test na w98, w2k i xp pro)
> Wiêc co - serwis? Nagrywarka kupiona w listopadzie

Kiedy kupiona - mniej wazne, wazne jak bardzo eksploatowana. Osobiscie nie
spotkalem sie z takimi objawami jak opisujesz, nie mialem nagrywarki LG, ale
generalnie nienajlepsze opinie o niej _slyszalem_. W kazdym razie jesli
chcesz oddac do serwisu z tytulu gwarancji, to najpierw przyczytaj w karcie
gwarancyjnej czy to podlega pod gwarancje. Na 95% wyczytasz ze nie obejmuje
naturalnego zuzycia lasera itp...

No ale moze ktos madrzejszy ode mnie cos konkretnego Ci poradzi.

pzdr