Problemz Refresh Rate Fix.

Autor: Marcin (zanny[spam)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 18:03:44 MET DST

    Zainstalowałem u siebie nVidia Refresh Rate Fix MKII v2.10 E.
Poustawiałem częstotliwości odświeżania, zrestartowałem komputer i
tutaj pojawił się problem. Nie mogę normalnie oglądać filmów DivX,
wyświetlana jest tylko część obrazu. Przeinstalowywałem Refresh Fix,
zmieniałem sterowniki do karty graficznej, DirectX i nic. Czy ktoś wie
jak rozwiązać ten problem ??

    Moja konfiguracja
    GF2MX, Detonator 43.45, DirectX 9, WinXP pro.

   pozdrawiam
Marcin